GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Miért vásároljon tőlünk?

Cégünk családi tulajdonban levő magyar vállalkozás, lakberendezési áruház. Fiatal csapatként a lehető legjobb szolgáltatást kívánjuk nyújtani vásárlóinknak. Alapvető elvünk, hogy bármilyen felmerülő probléma esetén haladéktalanul segítsünk vásárlóinknak. Tőlünk senki nem távozhat elégedetlenül, rugalmasan kezelünk minden kérést vagy akár reklamációt. Ha nálunk vásárol, biztosan nem kell aggódnia, hogy reklamációját kifogásokkal elutasítjuk. Célunk az interneten történő vásárlással szembeni bizalom növelése.

 

Hogyan tudok rendelni?

A legegyszerűbb módon webáruházunkban tudja leadni rendelését, emailben is fogadunk rendeléseket, de javasoljuk az online rendelést a jobb követhetőség érdekében.

 

Hogyan tudok fizetni?

A fizetés lehetséges online bankkártyával, előreutalással, vagy átvételkor készpénzzel. Nagyobb összegű megrendelés esetén előleg fizetését kérheti cégünk, díjbekérő alapján.

 

Milyen szállítási idővel számoljak?

A szállítási határidő termékenként fel van tüntetve tájékoztató jelleggel. A beszállítónknál raktáron levő termékeket általában legkésőbb 4 hét alatt kiszállítjuk. Pontos információt telefonon vagy emailben tudunk nyújtani. A raktárkészlettel kapcsolatban adott információ a pillanatnyi állapotra érvényes, így ha az ajánlatkérés és megrendelés között hosszabb idő telik el, nem minden esetben tudjuk garantálni a rendelés korábban közölt teljesítési idejét. A megrendelés után minden esetben tájékoztatjuk vásárlóinkat a termék várható beérkezéséről.

Az áru beszerzésére a rendelések számától függően fuvarokat szervezünk, általában 2-4 hetente. Ha Ön éppen olyan terméket rendel a fuvar indulása előtt 1-2 nappal, mely raktáron van akkor már egy héten belül is hozzájuthat a megrendelt termékhez. Azonban ha éppen néhány nappal késte le az árufelvételt, előfordulhat, hogy várnia kell 3-4 hetet, az új rendelések indulásáig. Ennek oka, hogy a beszállítóink nagykereskedők és importőrök akik csak nagy mennyiségben szállítanak.

Miután a termékeket átadtuk a kiszállítást végző partnereinknek, már nincs ráhatásunk a szállítási időre. A design bútorok szállítását végző partnerünk jellemzően 5-7 napos szállítási idővel dolgozik.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Minden 2019 április hónapban leadott megrendelés kiszállítása ingyenes!

A feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás költségét. A szállítási költség termékenként eltérő, a kosár menüpontban válik láthatóvá a termék(ek) behelyezése után. 

 

Milyen formában történik a kiszállítás?

A szállítási sérülések minimalizálása érdekében a design bútorok gondosan csomagolva, lapraszerelt állapotban kerülnek kiszállításra. Bizonyos design bútorok esetén optimálisabb az összeszerelt állapot, ilyenkor ezek így kerülnek kiszállításra. A modern bútorok a mellékelt útmutató alapján, néhány egyszerű lépésben összeszerelhetőek. A csomag az összeszereléshez szükséges minden elemet és szerszámot tartalmaz. A termékek kiszállítását mérettől függően a DPD futárszolgálat vagy a HDT házhozszállító munkatársai végzik.  A nagyobb méretű és sérülékenyebb bútorok kiszállítását a HDT házhozszállító szolgálat munkatársai végzik. A HDT két munkatárssal szállít, a csomagokat felár nélkül beviszik az ingatlanba, lakásba, emeletre, így ezzel kapcsolatban Önnek nincs semmilyen teendője. Előfordulhat forgalmas időszakokban, a szállító cég nagyfokú leterheltsége esetén, hogy nem tudják napokkal előre jelezni a tervezett kiszállítás időpontját.  Amennyiben szoros időbeosztása miatt Önnek csak meghatározott időpontok alkalmasak a kiszállításra, kérjük jelezze felénk is igényét és külön felhívjuk erre a szállítók figyelmét.

A nagyobb méretű termékek esetében az alábbi paraméterek szerint a helyszínen segítséget kell biztosítani:

80 kg feletti termék esetén - 1 rakodásra alkalmas személy

100 kg feletti termék esetén - 2 rakodásra alkalmas személy

 

Mit tegyek, ha sérült a csomagolás?

Előfordulhat, hogy a termék csomagolása kis mértékben megsérül, megnyomódik, szétnyílik szállítás közben, de a benne levő termék sértetlen. Kérjük sérült csomag esetén is nézzék meg a terméket, lehetőleg a futárral közösen. Kérjük ilyen esetben mindenképpen írják rá az átvételi elismervényre, hogy a csomagolás sérült volt.

 

Mit tegyek ha a csomagolás sértetlen volt, de kibontáskor mégis sérülést észleltem?

Ritkán, de előfordulhat ilyen jellegű probléma is. Tudjuk jól, hogy a futárok nem mindig várják meg/engedik a kibontást. Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és haladéktalanul megkezdjük a panaszkezelést, ami a vásárló kérésétől függően a vételár visszafizetése, vagy a termék cseréje.

 

Kérhető-e a design bútorok összeszerelése?

A bútorok összeszerelése általában néhány egyszerű lépésből áll. 1-1 termék összeszereléséhez javasoljuk, hogy keressen helyi szakembert. Nagyobb megrendelés esetén (pl. több darabot meghaladó irodabútor) külön díj ellenében kérhető a design bútorok összeszerelése. Az összeszerelés költsége bútoronként eltérő, ezért kérjen pontosabb információt elérhetőségeinken. Amennyiben összereszelést vagy arról információt kér, kérjük telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot. 

 

Hol érem el Önöket?

Irodánk címe: 4002 Debrecen, Ragoda dűlő 5. - (Mixvill mögött, MERKAPT raktár)
Nyitva tartás: Előzetes egyeztetés alapján.
Raktár: 4002 Debrecen, Ragoda dűlő 5. (Mixvill mögött, MERKAPT raktár), Előzetes egyeztetés szükséges.
Személyes áruátvétel: 4002 Debrecen, Ragoda dűlő 5. (Mixvill mögött, MERKAPT raktár), Előzetes egyeztetés szükséges.
Ügyfélszolgálat: +36-30-199-9691 (H-P: 10:00-17:00)
Email: info@perfect-design.hu

 

Hol lehet a termékeket megnézni?

Kizárólag online kereskedelemmel foglalkozunk, így nincs üzletünk. Debreceni raktárunkban lehetőség van előzetes egyeztetés alapján megtekinteni néhány termékünket, illetve famintáinkat. A raktárunk nem üzletként funkcionál, így nincs rendszeres nyitvatartásunk, ezért mindenképpen előzetes egyeztetés szükséges. Számos tömörfa bútorunkból ingyenes faminta igénylésére van lehetőség, mely megkönnyíti a tervezést és a lakberendezői munkát. Amennyiben szeretne ingyenes mintát kérni, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Nincs költséges bemutatótermünk,  a rendelt termékeket közvetlenül európai forgalmazóktól vásároljuk. Mindezekkel  megspórolunk olyan költségeket, mellyel árelőnyhöz  jutunk, melyet vásárlóinknak továbbadunk. A termékeket tehát a legjobb ár-értékaránnyal kínáljuk.

A bemutatóterem hiányát igyekszünk a termékeink minél részletesebb bemutatásával ellensúlyozni. Törekszünk arra, hogy minden termékünk anyagát és méreteit a legpontosabban leírjuk, illetve magukat a termékeket minél több fotóval illusztráljuk. Sok esetben pontosabb leírást kaphat termékeinkről a webáruházunkon keresztül, mint egy nyomtatott katalógust lapozva. 

Amennyiben mégsem nyerné el a megrendelt termék a tetszését, ingyenesen visszaszállítjuk azt raktárunkba és a vételárat visszatérítjük. 
 

Mi történik, ha mégsem jó a bútor?

A Magyarországon érvényes törvények értelmében Ön  14 napon belül visszaadhatja a rendelt és hazaszállított bútort, vagyis elállhat a vásárlástól. Cégünk ingyenesen vállalja a termék visszaszállítását. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. Az elállási joga a szállítási állapotban, kizárólag összeszerelés előtti, lapra szerelt állapotban áll fenn. Ez alól kivételt képez ha tőlünk kérte az összeszerelést, ebben az esetben természetesen az összeszerelt design bútor esetén is élhet az elállás jogával. A  sértetlenül és hibátlanul, eredeti csomagolóanyagába visszacsomagolt termék árát 100%-ban visszatérítjük. Fontos, hogy a visszaszállításhoz megfelelő gondossággal csomagolja be a terméket. A visszaszállítás során a nem megfelelő csomagolásból eredő károk a vásárlót terhelik. Amennyiben a szállítást végző partnerünk a visszaszállítandó termék csomagolását alkalmatlannak tekinti a biztonságos szállításra, abban az esetben az ingyenes visszaszállítást nem tudjuk vállalni.

Az elállási szándékát kérjük emailben jelezze, külön elállási nyilatkozat elküldése nem szükséges. 

Amennyiben nem nyerte el a termék az Ön tetszését kérjük segítse azzal munkánkat, hogy azt a lehető leggondosabban csomagolja vissza a szállításkor használt dobozába.

 

Mi történik reklamáció esetén?

Minden esetben megvizsgáljuk a problémát. A bútor sérülékeny áru, ami a szállítás során sajnos megsérülhet. A legtöbb termék lapra szerelten érkezik, nagyon gondosan több réteg csomagolóanyagban, azonban még így is előfordulhat váratlan sérülés. Számunkra nagyon fontos vásárlóink elégedettsége, így minden esetben a lehető leghamarabb orvosoljuk a panaszt. Probléma esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. 
 

 

Szükséges-e előleg fizetése?

Nagyobb biztonságot és nyugodtabb megrendelést biztosítunk Ügyfeleinknek azzal, hogy az 500.000 HUF összeg alatti megrendeléseket előleg fizetés nélkül fogadjuk. Ilyen esetben fizetni, csak a megrendelés kiszállításakor kell, így több hétre előre nem kell kifizetnie semmit. Az 500.000 HUF összeget meghaladó rendelés esetén 50% előleg fizetése szükséges. Az előleg átutalásához Pro-forma számlát küldünk. Amennyiben a szállítás időpontja nagyon közeli előfordulhat, hogy eltekintünk az előleg fizetésétől.

 

Hogyan tudom a megrendelésemet módosítani?

A design bútorok egyedi megrendelésre érkeznek és közülük számos egyedileg kerül legyártásra, ezért ilyen esetben kérjük haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot.

 

Mire kell figyelni a tömörfa bútoroknál?

A természetes tömörfa bútorokkal való együttélés némi odafigyelést igényel. A tömörfa bútorok folyamatosan változnak, lélegeznek és élnek. A lakásban nagyon fontos az ideális paratartalom biztosítása. A fűtőtest közelében elhelyezett tömörfa bútor másképpen fog viselkedni, mint a 2-3 méterrel távolabb lévő. A gyártás során igyekeznek megfelelően kiszárítani fát a feldolgozás előtt, azonban a mindennapos használat során keletkezhetnek rajta apró hajszálrepedések, melyek nem befolyásolják a stabilitását és nem jelentenek garanciális problémát.

 

Milyen célra használják adataimat?

A rendelés/vásárlás során nincs vásárlói regisztráció. A megadott adatokat kizárólag a számlázás és a szállítás során használjuk, és az Adatvédelmi Tájékoztatóban lertíaknak megfelelően kezeljük. Cégünk semmiféle hírlevelet, nyereményjátékot vagy egyéb ehhez kapcsolódó marketing tevékenységet nem folytat vagy szervez, ezért adatai ilyen célú felhasználására nem kerül sor.