Miért vásároljon tőlünk?
- Magyarországi vállalkozásként, a helyi, hatályos törvényeknek megfelelően működünk, Többéves tapasztalattal és stabil háttérrel a hátunk mögött.
- Nagy tapasztalattal rendelkező gyártók termékeit forgalmazzuk, melyeket mi is szívesen használunk.
- Kérés esetén a kollegáink nemcsak kiszállítják a termékeket, hanem a szakszerű összeszerelést is elvégzik.
- Amennyiben a termék nem nyeri el tetszését, akkor ingyenesen visszaszállítjuk azt és a fizetett vételár 100%-át visszautaljuk. (lásd ÁSZF)
- Számunkra az Ügyfeleink maximális elégedettsége a legfontosabb. Minden garanciális problémát az Ügyfeleink érdekeit szemelőtt tartva intézünk.
Cégünk családi tulajdonban levő magyar vállalkozás, lakberendezési áruház. Fiatal csapatként a lehető legjobb szolgáltatást kívánjuk nyújtani vásárlóinknak. Alapvető elvünk, hogy bármilyen felmerülő probléma esetén haladéktalanul segítsünk vásárlóinknak. Tőlünk senki nem távozhat elégedetlenül, rugalmasan kezelünk minden kérést vagy akár reklamációt. Ha nálunk vásárol, biztosan nem kell aggódnia, hogy a jogos reklamációját kifogásokkal elutasítjuk. Célunk az interneten történő vásárlással szembeni bizalom növelése. A 14 napos elállás alatt a termék visszaszállításáról is mi gondoskodunk.
Magyarországi vállalkozásként, a nálunk vásárolt termékek esetében egyszerűen intézheti a garanciális problémát, termék visszaküldést. Számos esetben találkozhat külföldi webáruházakkal, akik azonos terméket forgalmaznak a hazai piacon, sokszor irreálisan magas alapárról “leakciózva”, azonban esetükben nem árt utána olvasni a jogorvoslati, visszaküldési és a garanciális ügyintézési lehetőségeknek, illetve azok menetének.
Legjobb ár
Igyekszünk a vásárlóink/megrendelőink számára minden esetben a legjobb szolgáltatást nyújtani, a legkedvezőbb áron, ezért 2023.01.01-től bevezetjük a "LEGJOBB ÁR" szolgáltatásunkat, melynek köszönhetően biztosítjuk a legjobb árakat. További információ.
Hogyan tudok rendelni?
A legegyszerűbb módon webáruházunkban tudja leadni rendelését, emailben is fogadunk rendeléseket, de javasoljuk az online rendelést a jobb követhetőség érdekében.
Hogyan tudok fizetni?
A fizetés lehetséges online bankkártyával, előreutalással, vagy átvételkor készpénzzel/bankkártyával. Nagyobb összegű megrendelés esetén előleg fizetését kérheti cégünk, díjbekérő alapján.
Milyen szállítási idővel számoljak?
A termék mellett felüntetésre kerül a várható szállítási idő, mely tájékoztató jellegű. A munkatársaink által küldött visszaigazoló emailben kerül feltüntetésre a pontos szállítási idő. Termékeink minden esetben külföldi (Belgium, Németország, Spanyolország, Olaszország, Lengyelország) raktárból érkeznek ezért a szállítási határidő általában 2-6 munkahét, de igyekszünk gyorsabban kiszállítani a megrendelt terméket. A várható szállítási időről minden esetben tájékoztatjuk vásárlóinkat telefonon, vagy emailben. Természetesen igyekszünk minimalizálni a szállítási időt ezért mindent elkövetünk annak érdekében, hogy minél hamarabb megkapja megrendelt terméket/termékeket, így amennyiben a termék hamarabb megérkezne akkor, az előszállítás jogát fenntartjuk. Előre nem látható esemény bekövetkezése esetén írásban tájékoztatást küldünk, az esetleges szállítási határidő módosulásról.
Amennyiben a termék mellett a "Várható szállítás: Egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal" jelzés szerepel, abban az esetben az általános 2-6 hétnél hosszabb szállítási idővel kell számolni. Ezért ilyen esetben kérjük, hogy rendelés előtt egyeztessen ügyfélszolgálatukkal telefonon/emailben vagy a termék mellett található
ikonra nyomva. Kérjük, hogy Online bankkártyás fizetés esetén, rendelés előtt mindenképpen érdeklődjön a pontos szállítási időről, különösen ha a a "Várható szállítás: Egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal" jelzést látja a termék mellett.
Miután a termékeket átadtuk a kiszállítást végző partnereinknek, már nincs ráhatásunk a szállítási időre. A design bútorok szállítását végző partnerünk jellemzően 2-3 napos szállítási idővel dolgozik.
Bankkártyás fizetés előtt mindenképpen javasoljuk, hogy egyeztesse Ügyfélszolgálatunkkal telefonon/emailben a várható szállítási időt.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Alap kiszállítást szállító partnereink végzik, akik a termékeket beviszik az épületbe, emeletre, azonban összeszerelést nem végeznek.
A feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás költségét. A szállítási költség termékenként eltérő, a kosár menüpontban válik láthatóvá a termék(ek) behelyezése után.
1.000.000 HUF összeget meghaladó rendelés esetén a prémium szállítás & szerelés szolgáltatásunk díjmentes.
Milyen formában történik a kiszállítás?
A Szállítási információk oldalon részletes információkat talál. A szállítási sérülések minimalizálása érdekében a design bútorok gondosan csomagolva, lapraszerelt állapotban kerülnek kiszállításra. Bizonyos design bútorok esetén optimálisabb az összeszerelt állapot, ilyenkor ezek így kerülnek kiszállításra. A modern bútorok a mellékelt útmutató alapján, néhány egyszerű lépésben összeszerelhetőek. A csomag az összeszereléshez szükséges minden elemet és szerszámot tartalmaz. A termékek kiszállítását mérettől függően a DPD futárszolgálat, a HDT házhozszállító vagy cégünk munkatársai végzik. A nagyobb méretű és sérülékenyebb bútorok kiszállítását a HDT és a GEBRÜDER WEISS vagy cégünk munkatársai végzik. A HDT/GW és cégünk is két munkatárssal szállít, a csomagokat felár nélkül beviszik az ingatlanba, lakásba, emeletre amennyiben alkalmasnak látják a körülményeket (kivétel szűk folyosók, csigalépcsők stb.) , így ezzel kapcsolatban Önnek nincs semmilyen teendője. Előfordulhat forgalmas időszakokban, a szállító cég nagyfokú leterheltsége esetén, hogy nem tudják napokkal előre jelezni a tervezett kiszállítás időpontját. Amennyiben szoros időbeosztása miatt Önnek csak meghatározott időpontok alkalmasak a kiszállításra, kérjük jelezze felénk is igényét és külön felhívjuk erre a szállítók figyelmét.
A nagyobb méretű termékek esetében az alábbi paraméterek szerint a helyszínen segítséget kell biztosítani:
80 kg feletti termék esetén - 1 rakodásra alkalmas személy
100 kg feletti termék esetén - 2 rakodásra alkalmas személy
Mit tegyek, ha sérült a csomagolás?
Előfordulhat, hogy a termék csomagolása kis mértékben megsérül, megnyomódik, szétnyílik szállítás közben, de a benne levő termék sértetlen. Kérjük sérült csomag esetén is nézzék meg a terméket, lehetőleg a futárral közösen. Kérjük ilyen esetben mindenképpen írják rá az átvételi elismervényre, hogy a csomagolás sérült volt.
Mit tegyek ha a csomagolás sértetlen volt, de kibontáskor mégis sérülést észleltem?
Ritkán, de előfordulhat ilyen jellegű probléma is. Tudjuk jól, hogy a futárok nem mindig várják meg/engedik a kibontást. Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és haladéktalanul megkezdjük a panaszkezelést, amely a vételár visszafizetése, vagy a termék cseréje (amennyiben lehetséges). Minden esetben többféle módot igyekszünk felajánlani.
Kérhető-e a design bútorok összeszerelése?
A bútorok összeszerelése általában néhány egyszerű lépésből áll. 1-1 termék összeszereléséhez javasoljuk, hogy keressen helyi szakembert. Összeszerelést a "Prémium kiszállítás & szerelés" szolgáltatásunk keretében tudunk vállalni. Ennek díja egységesen bruttó 34.900 HUF, mely tartalmazza a termékek kiszállítását és szerelését. 1.000.000 HUF összeget meghaladó rendelés esetén a szolgáltatás díjmentes. Ebben az esetben a termékeket egyedileg az Önnel megbeszélt időpontban szállítjuk ki és szerelünk össze. Néhány túlsúlyos és/vagy sérülékeny termék esetében, csak ez a szállítási mód opció. A kiszállítás előre megbeszélt ütemezésben zajlik, ezért a egyéb esetben az összeszerelést nem tudjuk vállalni, mert ez csúszást okozna a további kiszállításokban. Az összeszerelés a termékek összeszerelésére vonatkozik, munkatársaink nem végzik ez a termékek felszerelését (pl. tükrök, lámpák stb.).
Hol érem el Önöket?
Debrecen
Irodánk címe: 4002 Debrecen, Ragoda dűlő 5. - (Mixvill mögött, MERKAPT raktár)
Nyitva tartás: Előzetes egyeztetés alapján.
Raktár: 4002 Debrecen, Ragoda dűlő 5. (Mixvill mögött, MERKAPT raktár), Előzetes egyeztetés szükséges.
Személyes áruátvétel: 4002 Debrecen, Ragoda dűlő 5. (Mixvill mögött, MERKAPT raktár), Előzetes egyeztetés szükséges.
Budapest
Perfect Design Studio
1094 Budapest Tűzoltó utca 82.
Nyitvatartás: Szerda és Péntek 9:00-15:00
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat: +36-30-199-9691 (H-P: 10:00-16:00)
Email: info@perfect-design.hu
Hol lehet a termékeket megnézni?
Online kereskedelemmel foglalkozunk, nincs költséges bemutatótermünk, a rendelt termékeket közvetlenül európai forgalmazóktól vásároljuk. Mindezekkel megspórolunk olyan költségeket, mellyel árelőnyhöz jutunk, melyet vásárlóinknak továbbadunk. A termékeket tehát a legjobb ár-értékaránnyal kínáljuk.
A bemutatóterem hiányát igyekszünk a termékeink minél részletesebb bemutatásával ellensúlyozni. Törekszünk arra, hogy minden termékünk anyagát és méreteit a legpontosabban leírjuk, illetve magukat a termékeket minél több fotóval illusztráljuk. Sok esetben pontosabb leírást kaphat termékeinkről a webáruházunkon keresztül, mint egy nyomtatott katalógust lapozva.
Amennyiben mégsem nyerné el a megrendelt termék a tetszését, ingyenesen visszaszállítjuk azt raktárunkba és a vételárat visszatérítjük. Kizárólag a sértetlen gyári csomagolásba (vagy a kiszállításhoz használt csomagolásba) visszahelyezett termékek esetében vállaljuk a visszaszállítást. Amennyiben a kiszállításkor használt csomagolás nincs meg, akkor a terméket Önnek kell visszaszállítania a raktárunkba.
Szeretettel várjuk érdeklődőinket a Perfect Design Studioban, ahol exkluzív termékkínálatunk néhány kiemelt darabját tekinthetik meg. Célunk, hogy látogatóink impressziót szerezzenek prémium bútoraink anyaghasználatáról és kivitelezéséről, megismerve az általunk képviselt minőséget. Fontos megjegyeznünk, hogy studiónk nem egy hatalmas kiállítótér, ahol minden termékünk kipróbálható, hanem inkább azok számára ideális, akik rendelés előtt szeretnének biztosra menni a minőséggel kapcsolatban.
Amennyiben szeretne közelebbről megismerkedni választékunk néhány darabjával és azok minőségével, akkor örömmel látjuk szerdán és pénteken 10:00 és 16:00 között.
A studió nem üzlet funkciót lát el, így vásárlás, áruátvétel és visszavétel nem lehetséges.
Mi történik, ha mégsem jó a bútor?
Az elállási joggal és a termék visszaküldésével kapcsolatban minden információt megtalál a GARANCIA / ELÁLLÁS oldalon.
Mi történik reklamáció esetén?
Minden esetben megvizsgáljuk a problémát. A bútor sérülékeny áru, ami a szállítás során sajnos megsérülhet. A legtöbb termék lapra szerelten érkezik, nagyon gondosan több réteg csomagolóanyagban, azonban még így is előfordulhat váratlan sérülés. Számunkra nagyon fontos vásárlóink elégedettsége, így minden esetben a lehető leghamarabb orvosoljuk a panaszt. Probléma esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Szükséges-e előleg fizetése?
Nagyobb biztonságot és nyugodtabb megrendelést biztosítunk Ügyfeleinknek azzal, hogy a bruttó 250.000 HUF összeg alatti megrendeléseket előleg fizetés nélkül fogadjuk. Ilyen esetben fizetni, csak a megrendelés kiszállításakor kell, így több hétre előre nem kell kifizetnie semmit. A bruttó 250.000 HUF összeget meghaladó rendelés esetén 50% előleg fizetését kérhetjük. Az előleg átutalásához Pro-forma számlát küldünk. Amennyiben a szállítás időpontja nagyon közeli előfordulhat, hogy eltekintünk az előleg fizetésétől.
Hogyan tudom a megrendelésemet módosítani?
A design bútorok egyedi megrendelésre érkeznek és közülük számos egyedileg kerül legyártásra, ezért ilyen esetben kérjük haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot.
Mire kell figyelni a tömörfa bútoroknál?
A természetes tömörfa bútorokkal való együttélés némi odafigyelést igényel. A tömörfa bútorok folyamatosan változnak, lélegeznek és élnek. A lakásban nagyon fontos az ideális paratartalom biztosítása. A fűtőtest közelében elhelyezett tömörfa bútor másképpen fog viselkedni, mint a 2-3 méterrel távolabb lévő. A gyártás során igyekeznek megfelelően kiszárítani fát a feldolgozás előtt, azonban a mindennapos használat során keletkezhetnek rajta apró hajszálrepedések, melyek nem befolyásolják a stabilitását és nem jelentenek garanciális problémát.
Milyen célra használják adataimat?
A rendelés/vásárlás során nincs vásárlói regisztráció. A megadott adatokat kizárólag a számlázás és a szállítás során használjuk, és az Adatvédelmi Tájékoztatóban leírtaknak megfelelően kezeljük.
Az oldalon lévő termékek mindig elérhetők?
Az oldalunkon lévő termékeket beszállító cégek folyamatosan változtatják termékskálájukat. Amennyiben egy adott termékhez tervezi otthonát, akkor mindenképpen javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba velünk és egyeztessük a kinézett termék elérhetőségét. Előfordulhat, hogy egy termék kiválasztása és megrendelése között hetek, hónapok telnek el és ezidő alatt a gyártó cég megszünteti a kinézett terméket.
RAKTÁRON / KIEMELT AJÁNLATOK menüpontban található termékek?
A RAKTÁRON / KIEMELT AJÁNLATOK kategóriában található termékek mellett látható a raktáron lévő mennyiség. Amennyien ettől nagyobb mennyiség kerül rendelésre (akár egy, akár több rendelésben) és technikai okok miatt, nem jelez hibát az oldal, akkor is csak a jelzett, raktáron lévő mennyiséget áll módunkban visszaigazolni a termékre érvényes áron. A termékek minden esetben garanciális termékek, melyek nem voltak használatban. A termékek általában gyári csomagolásban vannak, azonban előfordulhat, hogy átcsomagolásra kerültek.
Mennyire valósághűek a fotók?
A termékekről készült fotókat minden esetben a gyártó/beszállító cégektől kapjuk. A különféle eszközök kijelzői által megjelenített képek között előfordulhatnak minimális árnyalatbeli eltérések. Néhány termék esetében, a jobb szemléltetés miatt, AI (mesterséges intelligencia) segítségével készült enteriőr fotó is látható (a termék valós fotója mögé háttér kerül elhelyezésre). Azonban ilyen esetben is az összes többi, fehér hátteres fotók, valamint a részletfotók is a valós termékről készültek.
Hírlevél
Hírlevélre az alábbi linken is FELIRATKOZHAT. Az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak szerint kezeljük az email címét. Évente néhány emailben tájékoztatjuk az újdonságainkról, akcióinkról. A hirlevélről bármikor leíratkozhat a hírlevélben található linken, vagy emailben.